عابدی, احسان, جمالو, فاطمه. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران). , 9(3), 617-640. doi: 10.22059/jibm.2017.222410.2388
احسان عابدی; فاطمه جمالو. "بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران)". , 9, 3, 1396, 617-640. doi: 10.22059/jibm.2017.222410.2388
عابدی, احسان, جمالو, فاطمه. (1396). 'بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران)', , 9(3), pp. 617-640. doi: 10.22059/jibm.2017.222410.2388
عابدی, احسان, جمالو, فاطمه. بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران). , 1396; 9(3): 617-640. doi: 10.22059/jibm.2017.222410.2388


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب