احمدی الوار, زهرا, پوراشرف, یاسان اله, طولابی, زینب. (1396). بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر). , 9(4), 689-716. doi: 10.22059/jibm.2017.219458.2341
زهرا احمدی الوار; یاسان اله پوراشرف; زینب طولابی. "بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر)". , 9, 4, 1396, 689-716. doi: 10.22059/jibm.2017.219458.2341
احمدی الوار, زهرا, پوراشرف, یاسان اله, طولابی, زینب. (1396). 'بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر)', , 9(4), pp. 689-716. doi: 10.22059/jibm.2017.219458.2341
احمدی الوار, زهرا, پوراشرف, یاسان اله, طولابی, زینب. بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر). , 1396; 9(4): 689-716. doi: 10.22059/jibm.2017.219458.2341


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب