1.

سخن سردبیر: موضوع‌های فراموش شده در پژوهش‌های بازرگانی و بازاریابی ایران

صفحه 1-4

2.

صفحه آغازین

صفحه 1-4

3.

بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر)

صفحه 689-716
زهرا احمدی الوار؛ یاسان اله پوراشرف؛ زینب طولابی

4.

شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی

صفحه 717-738
محمد حقیقی؛ سید حسین جلالی

5.

تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا

صفحه 739-762
ایمان حکیمی

6.

طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان

صفحه 736-786
طاهر روشندل اربطانی؛ احد محمودزاده

7.

تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی

صفحه 787-806
عاطفه طالب نژاد؛ بهرام رنجبریان؛ حمید بیدرام؛ حسین سماواتیان

8.

الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد

صفحه 826-807
شهریار عزیزی؛ منیژه قره چه؛ ابوالفضل براتی کهریزسنگی

9.

شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی

صفحه 827-854
سیدمسلم علوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ الهه پورموردینی؛ نازنین مسعودی

10.

طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی

صفحه 855-876
محمدرضا فلاح؛ مونا جامی پور؛ غزاله طاهری

11.

بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحول‎گرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک

صفحه 877-904
محمد محمودی میمند؛ سحر گلکاری حق؛ محمود سمیعی نصر؛ حسن مهرمنش

12.

اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)

صفحه 905-925
مینا مهرنوش؛ داریوش طهماسبی

13.

چکیده‌

صفحه 1-12


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب