عزیزی, شهریار, قره چه, منیژه, براتی کهریزسنگی, ابوالفضل. (1396). الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد. , 9(4), 826-807. doi: 10.22059/jibm.2017.207508.2102
شهریار عزیزی; منیژه قره چه; ابوالفضل براتی کهریزسنگی. "الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد". , 9, 4, 1396, 826-807. doi: 10.22059/jibm.2017.207508.2102
عزیزی, شهریار, قره چه, منیژه, براتی کهریزسنگی, ابوالفضل. (1396). 'الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد', , 9(4), pp. 826-807. doi: 10.22059/jibm.2017.207508.2102
عزیزی, شهریار, قره چه, منیژه, براتی کهریزسنگی, ابوالفضل. الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد. , 1396; 9(4): 826-807. doi: 10.22059/jibm.2017.207508.2102


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب