میرا, ابوالقاسم, خانلری, امیر, دیندار, یاشار. (1397). بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم. , 10(1), 187-206. doi: 10.22059/jibm.2017.226666.2472
ابوالقاسم میرا; امیر خانلری; یاشار دیندار. "بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم". , 10, 1, 1397, 187-206. doi: 10.22059/jibm.2017.226666.2472
میرا, ابوالقاسم, خانلری, امیر, دیندار, یاشار. (1397). 'بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم', , 10(1), pp. 187-206. doi: 10.22059/jibm.2017.226666.2472
میرا, ابوالقاسم, خانلری, امیر, دیندار, یاشار. بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم. , 1397; 10(1): 187-206. doi: 10.22059/jibm.2017.226666.2472


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب