1.

سخن سردبیر: دانش‎افزایی پژوهش‎های بازرگانی و بازاریابی

صفحه 1-4

2.

صفحه آغازین

صفحه 1-4

3.

نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران

صفحه 1-30
محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ محمد صالح ترکستانی؛ امیررضا روحانی

4.

توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه

صفحه 31-48
رضا اسماعیل پور؛ میثم قاسم نژاد

5.

ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت)

صفحه 49-72
کبری بخشی زاده؛ علی حاجی جعفر؛ حامد نصیری

6.

طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بین‎المللی بنزین)

صفحه 73-96
محمد رضا حمیدی زاده؛ بهتاش جمالیه بسطامی

7.

عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی

صفحه 97-120
مهدی دشتی؛ علی صنایعی

8.

تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی

صفحه 121-144
زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام بهیار

9.

بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور

صفحه 145-164
یاسر سیف؛ محمدرضا محمدزمانی؛ یاسر شجاعی؛ رضا مقدم

10.

بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی)

صفحه 165-186
رحیم محترم قلاتی؛ مهرداد موثق

11.

بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم

صفحه 187-206
ابوالقاسم میرا؛ امیر خانلری؛ یاشار دیندار

12.

بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند

صفحه 207-228
مهدی نداف؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ سحر تیرانداز

13.

فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا

صفحه 229-252
محسن نظری؛ علی حیدری؛ منیژه حقیقی نسب؛ مهدی سمیع زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب