عظیم زاده, سید مرتضی, شجیع, کیانوش, افروزی, فریده. (1396). نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران. , 9(4), 763-776. doi: 10.22059/jsm.2018.65915
سید مرتضی عظیم زاده; کیانوش شجیع; فریده افروزی. "نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران". , 9, 4, 1396, 763-776. doi: 10.22059/jsm.2018.65915
عظیم زاده, سید مرتضی, شجیع, کیانوش, افروزی, فریده. (1396). 'نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران', , 9(4), pp. 763-776. doi: 10.22059/jsm.2018.65915
عظیم زاده, سید مرتضی, شجیع, کیانوش, افروزی, فریده. نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران. , 1396; 9(4): 763-776. doi: 10.22059/jsm.2018.65915


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب