بحرینی زاد, منیژه, علوی, مهدیه السادات, هاشمی فرد, فریبا. (1397). آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی). , 10(2), 253-278. doi: 10.22059/jibm.2018.247685.2863
منیژه بحرینی زاد; مهدیه السادات علوی; فریبا هاشمی فرد. "آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی)". , 10, 2, 1397, 253-278. doi: 10.22059/jibm.2018.247685.2863
بحرینی زاد, منیژه, علوی, مهدیه السادات, هاشمی فرد, فریبا. (1397). 'آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی)', , 10(2), pp. 253-278. doi: 10.22059/jibm.2018.247685.2863
بحرینی زاد, منیژه, علوی, مهدیه السادات, هاشمی فرد, فریبا. آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی). , 1397; 10(2): 253-278. doi: 10.22059/jibm.2018.247685.2863


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب