1.

سخن سردبیر: مسئله‎یابی وانتخاب موضوع در پژوهش‎های بازرگانی و بازاریابی

صفحه 1-4

2.

آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی)

صفحه 253-278
منیژه بحرینی زاد؛ مهدیه السادات علوی؛ فریبا هاشمی فرد

3.

مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین

صفحه 279-302
سید حمید هاشمی پطرودی؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ احمد جعفر نژاد؛ حسین صفری

4.

بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال)

صفحه 303-324
ماشااله حسین زاده؛ فرزانه بکتاش

5.

فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه

صفحه 325-348
مریم خلیلی مقدم؛ مرتضی سلطانی؛ حمید رضا یزدانی؛ حسین خنیفر

6.

ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی

صفحه 349-370
مسلم شیروانی ناغانی؛ صفر فضلی؛ عین الله کشاورز ترک

7.

بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور)

صفحه 371-398
جلیل صافحیان؛ امیر محمد فکور ثقیه؛ علیرضا خوراکیان

8.

نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش

صفحه 339-420
ناصر عسگری

9.

بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه‌داران

صفحه 421-440
وحیده علیپور؛ سعید جلالیان؛ احسان قربانی

10.

شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی

صفحه 441-460
اسفندیار محمدی؛ صدیقه مرادی؛ قاسمعلی شیری؛ یاسان الله پوراشرف

11.

بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک

صفحه 461-486
محمد ابویی اردکان؛ طاهره ندافی؛ ارین قلی پور

12.

بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار

صفحه 487-507
حامد وارث؛ علی حیدری؛ مهران اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب