وارث, حامد, حیدری, علی, اکبری, مهران. (1397). بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار. , 10(2), 487-507. doi: 10.22059/jibm.2018.248108.2874
حامد وارث; علی حیدری; مهران اکبری. "بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار". , 10, 2, 1397, 487-507. doi: 10.22059/jibm.2018.248108.2874
وارث, حامد, حیدری, علی, اکبری, مهران. (1397). 'بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار', , 10(2), pp. 487-507. doi: 10.22059/jibm.2018.248108.2874
وارث, حامد, حیدری, علی, اکبری, مهران. بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار. , 1397; 10(2): 487-507. doi: 10.22059/jibm.2018.248108.2874


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب