صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش, عباس‎پور, فردوس. (1397). تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان). , 10(3), 509-528. doi: 10.22059/jibm.2018.250009.2912
علی صنایعی; آذرنوش انصاری; فردوس عباس‎پور. "تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)". , 10, 3, 1397, 509-528. doi: 10.22059/jibm.2018.250009.2912
صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش, عباس‎پور, فردوس. (1397). 'تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)', , 10(3), pp. 509-528. doi: 10.22059/jibm.2018.250009.2912
صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش, عباس‎پور, فردوس. تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان). , 1397; 10(3): 509-528. doi: 10.22059/jibm.2018.250009.2912


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب