سامانه پشتیبانی خدمات اطلاعات
شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

آمار

تعداد نشریات182
تعداد شماره‌ها3,844
تعداد مقالات41,661
تعداد مشاهده مقاله77,103,059
تعداد دریافت فایل اصل مقاله60,092,958
زارعی, عظیم, اسدی, محمد. (1397). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی. , 10(3), 567-582. doi: 10.22059/jibm.2018.248932.2892
عظیم زارعی; محمد اسدی. "شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی". , 10, 3, 1397, 567-582. doi: 10.22059/jibm.2018.248932.2892
زارعی, عظیم, اسدی, محمد. (1397). 'شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی', , 10(3), pp. 567-582. doi: 10.22059/jibm.2018.248932.2892
زارعی, عظیم, اسدی, محمد. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی. , 1397; 10(3): 567-582. doi: 10.22059/jibm.2018.248932.2892


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.