نصراللهی, مهدی, فتحی, محمد رضا, فقیه, علی رضا. (1397). طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی. , 10(3), 695-712. doi: 10.22059/jibm.2017.238125.2684
مهدی نصراللهی; محمد رضا فتحی; علی رضا فقیه. "طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی". , 10, 3, 1397, 695-712. doi: 10.22059/jibm.2017.238125.2684
نصراللهی, مهدی, فتحی, محمد رضا, فقیه, علی رضا. (1397). 'طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی', , 10(3), pp. 695-712. doi: 10.22059/jibm.2017.238125.2684
نصراللهی, مهدی, فتحی, محمد رضا, فقیه, علی رضا. طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی. , 1397; 10(3): 695-712. doi: 10.22059/jibm.2017.238125.2684


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب