فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1397). تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال. , 10(1), 103-117. doi: 10.22059/jsm.2018.140475.1554
مسعود فریدونی; معصومه کلاته سیفری. "تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال". , 10, 1, 1397, 103-117. doi: 10.22059/jsm.2018.140475.1554
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1397). 'تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال', , 10(1), pp. 103-117. doi: 10.22059/jsm.2018.140475.1554
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال. , 1397; 10(1): 103-117. doi: 10.22059/jsm.2018.140475.1554


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب