روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. (1398). اقتدار کاریزماتیک مدرن: مردم نگاری انتقادی از راهبردهای اقناع اقتدارگرایانه/ابزارانگارانه سودمحور در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای. , 8(2), 7-29. doi: 10.22059/ijar.2019.71596
علی روحانی; سهیلا حاجی حیدری. "اقتدار کاریزماتیک مدرن: مردم نگاری انتقادی از راهبردهای اقناع اقتدارگرایانه/ابزارانگارانه سودمحور در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای". , 8, 2, 1398, 7-29. doi: 10.22059/ijar.2019.71596
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. (1398). 'اقتدار کاریزماتیک مدرن: مردم نگاری انتقادی از راهبردهای اقناع اقتدارگرایانه/ابزارانگارانه سودمحور در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای', , 8(2), pp. 7-29. doi: 10.22059/ijar.2019.71596
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. اقتدار کاریزماتیک مدرن: مردم نگاری انتقادی از راهبردهای اقناع اقتدارگرایانه/ابزارانگارانه سودمحور در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای. , 1398; 8(2): 7-29. doi: 10.22059/ijar.2019.71596


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب