باقری مسعودزاده, آذر, رستمی ابوسعیدی, علی اصغر, افراز, شهرام. (1398). میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان. , 9(4), 1105-1130. doi: 10.22059/jflr.2019.278829.624
آذر باقری مسعودزاده; علی اصغر رستمی ابوسعیدی; شهرام افراز. "میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان". , 9, 4, 1398, 1105-1130. doi: 10.22059/jflr.2019.278829.624
باقری مسعودزاده, آذر, رستمی ابوسعیدی, علی اصغر, افراز, شهرام. (1398). 'میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان', , 9(4), pp. 1105-1130. doi: 10.22059/jflr.2019.278829.624
باقری مسعودزاده, آذر, رستمی ابوسعیدی, علی اصغر, افراز, شهرام. میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان. , 1398; 9(4): 1105-1130. doi: 10.22059/jflr.2019.278829.624


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب