حسینی, میرداوود, کاشف, میرمحمد, صفرپور, علی, پاشایی, سجاد. (1398). مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز). , 11(4), 855-870. doi: 10.22059/jsm.2019.256727.2070
میرداوود حسینی; میرمحمد کاشف; علی صفرپور; سجاد پاشایی. "مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز)". , 11, 4, 1398, 855-870. doi: 10.22059/jsm.2019.256727.2070
حسینی, میرداوود, کاشف, میرمحمد, صفرپور, علی, پاشایی, سجاد. (1398). 'مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز)', , 11(4), pp. 855-870. doi: 10.22059/jsm.2019.256727.2070
حسینی, میرداوود, کاشف, میرمحمد, صفرپور, علی, پاشایی, سجاد. مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز). , 1398; 11(4): 855-870. doi: 10.22059/jsm.2019.256727.2070


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب