یزدان شناس, مهدی, خورسندی, حمیده. (1399). استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی. , 12(1), 94-115. doi: 10.22059/jibm.2019.273391.3391
مهدی یزدان شناس; حمیده خورسندی. "استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی". , 12, 1, 1399, 94-115. doi: 10.22059/jibm.2019.273391.3391
یزدان شناس, مهدی, خورسندی, حمیده. (1399). 'استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی', , 12(1), pp. 94-115. doi: 10.22059/jibm.2019.273391.3391
یزدان شناس, مهدی, خورسندی, حمیده. استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی. , 1399; 12(1): 94-115. doi: 10.22059/jibm.2019.273391.3391


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب