1.

سخن سردبیر : کرونا و مسئولیت پژوهشگران کسب‎ وکار

صفحه 1-2

2.

ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی

صفحه 3-23
علی شجاع؛ فراز صادق وزیری؛ الهام ابراهیمی

3.

داستان برند رشت بر اساس سرمایه‌های نمادین منتشرشده در رسانه‌ها

صفحه 24-43
فریبا اسماعیل‌پور؛ میترا شعبانی نشتایی

4.

عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب

صفحه 44-63
حمید رضا بیرانوند؛ محسن نظری

5.

استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی با استفاده از روش مرور نظام‌مند

صفحه 64-93
محمد ‎هادی صادق؛ محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری

6.

استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی

صفحه 94-115
مهدی یزدان شناس؛ حمیده خورسندی

7.

طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت)

صفحه 116-142
غلامرضا جندقی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ شهریار محسنین؛ حمیدرضا یزدانی؛ مسعود کیماسی

8.

طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمان‌ها (نمونه‌پژوهی‌: شرکت‌های تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان)

صفحه 143-160
مجید سدیدی؛ بهرام رنجبریان؛ علی کاظمی؛ علی نصراصفهانی

9.

ارزش‌های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری بین مشتریان جمع‌گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران)

صفحه 161-182
پرویز معصومیان میاندوآب

10.

بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف‌پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی

صفحه 183-197
پریسا قهرمان‌پور؛ سیدجعفر زنوزی؛ سید ابوالفضل ابوالفضلی

11.

شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی)

صفحه 198-226
مریم همتی؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی

12.

ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها

صفحه 227-242
معصومه حنیفی؛ کامبیز کامبیز حیدرزاده هنزائی

13.

عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا)

صفحه 243-259
شهریار عزیزی؛ آرمین قاسمی نقیب‎‌دهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب