معصومیان میاندوآب, پرویز. (1399). ارزش‌های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری بین مشتریان جمع‌گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران). , 12(1), 161-182. doi: 10.22059/jibm.2019.230875.2563
پرویز معصومیان میاندوآب. "ارزش‌های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری بین مشتریان جمع‌گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران)". , 12, 1, 1399, 161-182. doi: 10.22059/jibm.2019.230875.2563
معصومیان میاندوآب, پرویز. (1399). 'ارزش‌های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری بین مشتریان جمع‌گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران)', , 12(1), pp. 161-182. doi: 10.22059/jibm.2019.230875.2563
معصومیان میاندوآب, پرویز. ارزش‌های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری بین مشتریان جمع‌گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران). , 1399; 12(1): 161-182. doi: 10.22059/jibm.2019.230875.2563


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب