قربان زاده, داود, طالقانی, محمد, راه حق, آتنا. (1400). ارتقای فرهنگ احساسی و کیفیت روابط کارکنان‌ـ سازمان از طریق ارتباطات داخلی و تأثیر آن بر هواخواهی کارکنان در صنعت هتل‌داری. , 19(2), 281-301. doi: 10.22059/jomc.2020.302011.1008038
داود قربان زاده; محمد طالقانی; آتنا راه حق. "ارتقای فرهنگ احساسی و کیفیت روابط کارکنان‌ـ سازمان از طریق ارتباطات داخلی و تأثیر آن بر هواخواهی کارکنان در صنعت هتل‌داری". , 19, 2, 1400, 281-301. doi: 10.22059/jomc.2020.302011.1008038
قربان زاده, داود, طالقانی, محمد, راه حق, آتنا. (1400). 'ارتقای فرهنگ احساسی و کیفیت روابط کارکنان‌ـ سازمان از طریق ارتباطات داخلی و تأثیر آن بر هواخواهی کارکنان در صنعت هتل‌داری', , 19(2), pp. 281-301. doi: 10.22059/jomc.2020.302011.1008038
قربان زاده, داود, طالقانی, محمد, راه حق, آتنا. ارتقای فرهنگ احساسی و کیفیت روابط کارکنان‌ـ سازمان از طریق ارتباطات داخلی و تأثیر آن بر هواخواهی کارکنان در صنعت هتل‌داری. , 1400; 19(2): 281-301. doi: 10.22059/jomc.2020.302011.1008038


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب