عسکری فر, کاظم, نکویی زاده, مریم, جهانبخش تهرانی, پگاه. (1399). تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی. , 12(4), 1050-1068. doi: 10.22059/jibm.2020.300196.3808
کاظم عسکری فر; مریم نکویی زاده; پگاه جهانبخش تهرانی. "تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی". , 12, 4, 1399, 1050-1068. doi: 10.22059/jibm.2020.300196.3808
عسکری فر, کاظم, نکویی زاده, مریم, جهانبخش تهرانی, پگاه. (1399). 'تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی', , 12(4), pp. 1050-1068. doi: 10.22059/jibm.2020.300196.3808
عسکری فر, کاظم, نکویی زاده, مریم, جهانبخش تهرانی, پگاه. تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی. , 1399; 12(4): 1050-1068. doi: 10.22059/jibm.2020.300196.3808


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب