موسوی, سید محسن, امیری عقدایی, سید فتح اله. (1399). شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی. , 12(4), 1092-1116. doi: 10.22059/jibm.2020.302987.3847
سید محسن موسوی; سید فتح اله امیری عقدایی. "شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی". , 12, 4, 1399, 1092-1116. doi: 10.22059/jibm.2020.302987.3847
موسوی, سید محسن, امیری عقدایی, سید فتح اله. (1399). 'شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی', , 12(4), pp. 1092-1116. doi: 10.22059/jibm.2020.302987.3847
موسوی, سید محسن, امیری عقدایی, سید فتح اله. شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی. , 1399; 12(4): 1092-1116. doi: 10.22059/jibm.2020.302987.3847


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب