1.

آسیب‌شناسی استراتژی‌های تحقیق در پژوهش‌های کسب و کار و بازاریابی در ایران

صفحه 1-2
محسن نظری

2.

ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران)

صفحه 3-20
عادل آذر؛ هاشم معزز؛ مهدی هاشمی

3.

شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب

صفحه 21-41
محمدهادی رنجبر؛ بهمن حاجی پور؛ محمدحسین رحمتی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ حمید رضا یزدانی

4.

مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی

صفحه 42-65
سید رامین هاشمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ اسدالله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی

5.

طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول

صفحه 66-87
حمیدرضا نژادعلی لفمجانی؛ حمیدرضا ایرانی؛ تورج کریمی؛ مرتضی سلطانی

6.

شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب

صفحه 88-113
علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هاشم آقازاده؛ سید محمود حسینی

7.

تکنیک‌های پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان

صفحه 114-131
فریبا اسماعیل‌پور؛ میترا شعبانی نشتایی

8.

ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف

صفحه 132-152
مصطفی نصری؛ محسن نظری

9.

طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران

صفحه 153-183
علیرضا تابش؛ علی‌اکبر فرهنگی؛ سید روح‌اله حسینی

10.

تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند

صفحه 184-208
لیلا مختاری؛ سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو

11.

تاثیر رنگ بسته‌بندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال)

صفحه 209-227
اسماعیل شاه طهماسبی؛ زینب احمدی؛ سجاد مزارعی

12.

تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال

صفحه 228-246
عظیم زارعی؛ هوشمند باقری قره بلاغ

13.

واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل‌گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی

صفحه 247-272
کبری نجفی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش

14.

پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران

صفحه 273-303
سید محمد جواد رجالی؛ علی صنایعی؛ مجید محمدشفیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب