سلیمانی, سمیه, بهنام, محسن. (1400). تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی. , 13(2), 687-701. doi: 10.22059/jsm.2020.291205.2347
سمیه سلیمانی; محسن بهنام. "تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی". , 13, 2, 1400, 687-701. doi: 10.22059/jsm.2020.291205.2347
سلیمانی, سمیه, بهنام, محسن. (1400). 'تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی', , 13(2), pp. 687-701. doi: 10.22059/jsm.2020.291205.2347
سلیمانی, سمیه, بهنام, محسن. تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی. , 1400; 13(2): 687-701. doi: 10.22059/jsm.2020.291205.2347


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب