بانویی, علی اصغر, فهیمی, بهاره. (1400). بکارگیری متوسط فاصله انتشار در شناسایی زنجیره‌های تولید و نسبت آن با ارزش‌افزوده داخلی در صادرات ناخالص و تخصص‌گرایی عمودی؛ مطالعه موردی اقتصاد ایران. , 56(1), 25-58. doi: 10.22059/jte.2021.326256.1008493
علی اصغر بانویی; بهاره فهیمی. "بکارگیری متوسط فاصله انتشار در شناسایی زنجیره‌های تولید و نسبت آن با ارزش‌افزوده داخلی در صادرات ناخالص و تخصص‌گرایی عمودی؛ مطالعه موردی اقتصاد ایران". , 56, 1, 1400, 25-58. doi: 10.22059/jte.2021.326256.1008493
بانویی, علی اصغر, فهیمی, بهاره. (1400). 'بکارگیری متوسط فاصله انتشار در شناسایی زنجیره‌های تولید و نسبت آن با ارزش‌افزوده داخلی در صادرات ناخالص و تخصص‌گرایی عمودی؛ مطالعه موردی اقتصاد ایران', , 56(1), pp. 25-58. doi: 10.22059/jte.2021.326256.1008493
بانویی, علی اصغر, فهیمی, بهاره. بکارگیری متوسط فاصله انتشار در شناسایی زنجیره‌های تولید و نسبت آن با ارزش‌افزوده داخلی در صادرات ناخالص و تخصص‌گرایی عمودی؛ مطالعه موردی اقتصاد ایران. , 1400; 56(1): 25-58. doi: 10.22059/jte.2021.326256.1008493


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب