رحیمی زاده, میثم. (1400). راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران. , 13(4), 1071-1091. doi: 10.22059/jsm.2021.223562.1752
میثم رحیمی زاده. "راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران". , 13, 4, 1400, 1071-1091. doi: 10.22059/jsm.2021.223562.1752
رحیمی زاده, میثم. (1400). 'راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران', , 13(4), pp. 1071-1091. doi: 10.22059/jsm.2021.223562.1752
رحیمی زاده, میثم. راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران. , 1400; 13(4): 1071-1091. doi: 10.22059/jsm.2021.223562.1752


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب