علی نژاد, منوچهر. (1400). مطالعه‌ی فرایندهای اجتماعی و فرهنگی برندشدگی ترمه در شهر یزد. , 11(2), 283-303. doi: 10.22059/ijar.2022.337364.459727
منوچهر علی نژاد. "مطالعه‌ی فرایندهای اجتماعی و فرهنگی برندشدگی ترمه در شهر یزد". , 11, 2, 1400, 283-303. doi: 10.22059/ijar.2022.337364.459727
علی نژاد, منوچهر. (1400). 'مطالعه‌ی فرایندهای اجتماعی و فرهنگی برندشدگی ترمه در شهر یزد', , 11(2), pp. 283-303. doi: 10.22059/ijar.2022.337364.459727
علی نژاد, منوچهر. مطالعه‌ی فرایندهای اجتماعی و فرهنگی برندشدگی ترمه در شهر یزد. , 1400; 11(2): 283-303. doi: 10.22059/ijar.2022.337364.459727


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب