خنیفر, حسین, عسکری متین, سجاد. (1401). الگوی برآیندی اثربخشی آموزش زبان خارجی بر ارتقای سرمایۀ اجتماعی معلمان آموزش‌وپرورش استان تهران: رویکرد پدیدارشناسی تجربی. , 9(3), 307-329. doi: 10.22059/jscm.2022.341806.2284
حسین خنیفر; سجاد عسکری متین. "الگوی برآیندی اثربخشی آموزش زبان خارجی بر ارتقای سرمایۀ اجتماعی معلمان آموزش‌وپرورش استان تهران: رویکرد پدیدارشناسی تجربی". , 9, 3, 1401, 307-329. doi: 10.22059/jscm.2022.341806.2284
خنیفر, حسین, عسکری متین, سجاد. (1401). 'الگوی برآیندی اثربخشی آموزش زبان خارجی بر ارتقای سرمایۀ اجتماعی معلمان آموزش‌وپرورش استان تهران: رویکرد پدیدارشناسی تجربی', , 9(3), pp. 307-329. doi: 10.22059/jscm.2022.341806.2284
خنیفر, حسین, عسکری متین, سجاد. الگوی برآیندی اثربخشی آموزش زبان خارجی بر ارتقای سرمایۀ اجتماعی معلمان آموزش‌وپرورش استان تهران: رویکرد پدیدارشناسی تجربی. , 1401; 9(3): 307-329. doi: 10.22059/jscm.2022.341806.2284


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب