شوبیری, لیلا. (1401). بررسی اثربخشی آموزشِ نظریه روانشناختی انتخاب گلاسر در دوره های تربیت مدرس زبان‌های خارجی بر تحول در نگرش مدرسان به امر تدریس. , 12(3), 343-365. doi: 10.22059/jflr.2022.342018.951
لیلا شوبیری. "بررسی اثربخشی آموزشِ نظریه روانشناختی انتخاب گلاسر در دوره های تربیت مدرس زبان‌های خارجی بر تحول در نگرش مدرسان به امر تدریس". , 12, 3, 1401, 343-365. doi: 10.22059/jflr.2022.342018.951
شوبیری, لیلا. (1401). 'بررسی اثربخشی آموزشِ نظریه روانشناختی انتخاب گلاسر در دوره های تربیت مدرس زبان‌های خارجی بر تحول در نگرش مدرسان به امر تدریس', , 12(3), pp. 343-365. doi: 10.22059/jflr.2022.342018.951
شوبیری, لیلا. بررسی اثربخشی آموزشِ نظریه روانشناختی انتخاب گلاسر در دوره های تربیت مدرس زبان‌های خارجی بر تحول در نگرش مدرسان به امر تدریس. , 1401; 12(3): 343-365. doi: 10.22059/jflr.2022.342018.951


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب