محمدی نژاد, زهرا, بخشنده, قاسم. (1401). نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل. , 15(2), 343-360. doi: 10.22059/jed.2022.333045.653810
زهرا محمدی نژاد; قاسم بخشنده. "نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل". , 15, 2, 1401, 343-360. doi: 10.22059/jed.2022.333045.653810
محمدی نژاد, زهرا, بخشنده, قاسم. (1401). 'نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل', , 15(2), pp. 343-360. doi: 10.22059/jed.2022.333045.653810
محمدی نژاد, زهرا, بخشنده, قاسم. نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل. , 1401; 15(2): 343-360. doi: 10.22059/jed.2022.333045.653810


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب