1.

ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی ورزشی در باشگاه‌های حرفه‌ای لیگ برتر فوتبال: یک رویکرد آمیخته

صفحه 203-221
مریم رحمتی؛ علی الوندی؛ سید عماد حسینی

2.

تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی

صفحه 223-241
حمید پاداش؛ جهانگیر ید اللهی؛ فرهاد فیضی

3.

تبیین ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی

صفحه 243-260
وجیهه سراج؛ محسن مطیعی

4.

طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم

صفحه 263-280
داود شرفی زاده؛ ابراهیم عباسی؛ جواد محرابی

5.

شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ‌های رسانه‌ای

صفحه 283-299
محدثه عقبایی؛ آصف کریمی؛ سمیه لبافی

6.

استراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامه‌ریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام

صفحه 303-320
مریم قاسمی؛ محبوبه شیر محمدی؛ سودابه احمدی

7.

تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان

صفحه 323-340
علی محمدی؛ مسلم علیمحمدلو؛ عباس عباسی؛ امیر سیدعلیخانی

8.

نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل

صفحه 343-360
زهرا محمدی نژاد؛ قاسم بخشنده

9.

طراحی الگوی شکل‌گیری گرایش کارآفرینانه بین‌الملل (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای منتخب ایران)

صفحه 363-380
ندا مقدم؛ بابک ضیاء؛ سید مجتبی سجادی

10.

شناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود

صفحه 383-400
فرزانه نیک؛ سید بابک علوی؛ میثاق تصوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب