رستگاری, رضا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. (1401). ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام. , 14(4), 602-624. doi: 10.22059/jibm.2022.336226.4280
رضا رستگاری; ابوالقاسم ابراهیمی; علیرضا امینی. "ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام". , 14, 4, 1401, 602-624. doi: 10.22059/jibm.2022.336226.4280
رستگاری, رضا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. (1401). 'ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام', , 14(4), pp. 602-624. doi: 10.22059/jibm.2022.336226.4280
رستگاری, رضا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام. , 1401; 14(4): 602-624. doi: 10.22059/jibm.2022.336226.4280


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب