1.

شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک

صفحه 573-601
رحیمه زمان فشمی؛ منیژه حقیقی نسب؛ نادر سیدامیری؛ پری احدی

2.

ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام

صفحه 602-624
رضا رستگاری؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ علیرضا امینی

3.

شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو

صفحه 625-646
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ سیما علیپور؛ مریم اصغری نجیب

4.

بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

صفحه 647-674
صبا امیری؛ غلامحسین روشنی

5.

طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا)

صفحه 675-694
پرهام پرنیان

6.

ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری

صفحه 695-716
سید مهران تقوی؛ مهدی کریمی زند؛ وحید رضا میرابی

7.

طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو)

صفحه 717-740
دیمن سید نژاد؛ حسین بوداقی خواجه؛ یعقوب علوی متین؛ مجتبی رمضانی

8.

شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی

صفحه 741-769
وحید یوسفیان آرانی؛ مرجان فیاضی؛ فرشته امین؛ علی داوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب