امیری, صبا, روشنی, غلامحسین. (1401). بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی. , 14(4), 647-674. doi: 10.22059/jibm.2022.334038.4249
صبا امیری; غلامحسین روشنی. "بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی". , 14, 4, 1401, 647-674. doi: 10.22059/jibm.2022.334038.4249
امیری, صبا, روشنی, غلامحسین. (1401). 'بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی', , 14(4), pp. 647-674. doi: 10.22059/jibm.2022.334038.4249
امیری, صبا, روشنی, غلامحسین. بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی. , 1401; 14(4): 647-674. doi: 10.22059/jibm.2022.334038.4249


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب