العیدانی, اسامه, حسنقلی پور, طهمورث, انصاری, منوچهر. (1402). شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق. , 10(4), 327-339. doi: 10.22059/jscm.2023.356798.2400
اسامه العیدانی; طهمورث حسنقلی پور; منوچهر انصاری. "شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق". , 10, 4, 1402, 327-339. doi: 10.22059/jscm.2023.356798.2400
العیدانی, اسامه, حسنقلی پور, طهمورث, انصاری, منوچهر. (1402). 'شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق', , 10(4), pp. 327-339. doi: 10.22059/jscm.2023.356798.2400
العیدانی, اسامه, حسنقلی پور, طهمورث, انصاری, منوچهر. شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق. , 1402; 10(4): 327-339. doi: 10.22059/jscm.2023.356798.2400


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب