1.

شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق

صفحه 327-339
اسامه العیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منوچهر انصاری

2.

نقش سایش اجتماعی در اینرسی سازمانی با نقش میانجیگری چابکی سازمانی در مدیران مدارس استان آذربایجان غربی

صفحه 341-352
فرشید رستم زاده؛ جواد کیهان؛ فریبا گل‌محمدیان

3.

ارائة مدل سرمایة اجتماعی حسابرسان با تأکید بر پنج عامل بزرگ شخصیتی

صفحه 353-368
خالد یادگاری؛ شهرزاد احمدی؛ عیسی ناصر

4.

تأثیر رهبری سازمان مبتنی بر علوم اعصاب بر اثربخشی آموزش کارکنان با نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی در شرکت‌های دانش‌بنیان

صفحه 369-382
الهام حیدری؛ مریم طهرانی؛ علی مهیمنی

5.

نقش هوش سیاسی و سرمایة اجتماعی بر مدیریت تغییر اثربخش در بین کارکنان سازمان آب و برق خوزستان

صفحه 383-395
حسن جرفی

6.

بررسی تأثیر مؤلفه‏های سرمایة اجتماعی بر ارتقای امنیت ملی پس از انقلاب اسلامی

صفحه 397-409
فاطمه اسدالله پور؛ امیرهوشنگ میرکوشش؛ احسان رازانی

7.

تأثیر کارکنان نامرئی بر ایجاد مسمومیت سازمانی با تعدیلگری سرمایة اجتماعی

صفحه 411-425
مهدی دیهیم پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب