صدیقی, شکیبا, باقری, هادی. (1402). تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاه‌های ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی. , 15(4), 316-298. doi: 10.22059/jsm.2023.359293.3144
شکیبا صدیقی; هادی باقری. "تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاه‌های ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی". , 15, 4, 1402, 316-298. doi: 10.22059/jsm.2023.359293.3144
صدیقی, شکیبا, باقری, هادی. (1402). 'تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاه‌های ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی', , 15(4), pp. 316-298. doi: 10.22059/jsm.2023.359293.3144
صدیقی, شکیبا, باقری, هادی. تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاه‌های ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی. , 1402; 15(4): 316-298. doi: 10.22059/jsm.2023.359293.3144


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب