1.

طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکل‌دهندة جو ورزشگاه‌های فوتبال (با رویکرد بازاریابی)

صفحه 18-1
امین خطیبی؛ محمود گودرزی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی

2.

بهبود سامانة مدیریت اطلاعات منابع انسانی و فیزیکی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 36-19
سعید کعبى پور؛ فریده اشرف گنجویی؛ علی زارعی

3.

شاخص‌ها و مؤلفه‌های اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران

صفحه 57-37
مقصود نجفی کلوری؛ محمد حامی؛ وحید شجاعی؛ محسن باقریان فرح آبادی

4.

بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برون‌رفت از مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال ایران

صفحه 79-58
علیرضا امامی فر؛ حسین عبدالملکی؛ مهوش نوربخش؛ عباس خدایاری

5.

بررسی الگوی مصرف ورزشی خانوار شهری و روستایی ایران طی سال های 1380 تا 1395

صفحه 94-80
فریبا عسکریان؛ فرناز فخری

6.

مدل‌سازی روابط خطی اخلاق حرفه‌ای با صلاحیت‌های حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی کارکنان فدراسیون‌های ورزشی

صفحه 109-95
نگار رضوانی؛ مریم مختاری دینانی؛ رسول نوروزی سید حسینی

7.

بهینه‌سازی رفتار داوطلبی در رویدادهای ورزشی

صفحه 126-110
احمدعلی آصفی؛ فاطمه کاملی

8.

آینده‌پژوهی توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت ‌بدنی وزارت آموزش ‌و پرورش

صفحه 143-127
نرگس بیات؛ حمید قاسمی؛ نازنین راسخ

9.

شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسب‌وکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی

صفحه 163-144
فرید گنجی؛ سردار محمدی؛ جف دیکسون

10.

تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران

صفحه 184-164
محمد جوادی پور؛ سمیه رهبری؛ سعید جعفری؛ ماندانا رسولی

11.

طراحی مدل تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحه 201-185
ایوب سنگ سفیدی؛ کیوان شعبانی مقدم؛ اسماعلیل شریفیان

12.

شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعه‌های تفریحی ورزشی شهر تهران

صفحه 217-202
نجف اقایی؛ فرشید کشاورز؛ محمدرضا برومند

13.

ارتباط علّی پیاده‌سازی اخلاق حرفه‌ای و بهره‌وری سازمانی فدراسیون‌های ورزشی با نقش میانجی سلامت سازمانی و روابط پایدار ورزشی با جامعه

صفحه 236-218
احسان اسداللهی؛ احمد نظری ترشیزی؛ رضا حیدری

14.

نقش الهام در تصمیم به بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینانه در کسب و کارهای ورزشی

صفحه 257-237
هیوا بهرام فرد؛ قدرت الله باقری راغب؛ اسدالله کردناییج

15.

تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیست‌محیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان

صفحه 279-258
افسانه ولی نژاد خندان؛ حوریه دهقان پوری؛ حسن بحرالعلوم

16.

تببین الگوی گردشگری الکترونیکی ورزشی در استان کرمانشاه بر پایه نظریه داده بنیاد

صفحه 297-280
شیرین زردشتیان؛ مریم یاری دارابخانی

17.

تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاه‌های ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی

صفحه 316-298
شکیبا صدیقی؛ هادی باقری

18.

شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

صفحه 331-317
محمد زارع آبندانسری؛ فرزاد نوبخت؛ مهرداد محرم زاده؛ عباس نقی زاده باقی

19.

تدوین الگوی جامع گردشگری فرهنگی- ورزشی استان گلستان: فستیوال بومی- سنتی اسب ترکمن

صفحه 352-332
حمیدرضا قزلسفلو؛ علی چوری

20.

مدل‌سازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بین‌المللی در ورزش ایران

صفحه 371-353
محسن صادقی؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب