محمدلو, سعید, مظفری, محمد مهدی, حاجی کریمی, بابک, کاوش, کامیار. (1402). بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران. , 10(2), 37-53. doi: 10.22059/jut.2023.355874.1117
سعید محمدلو; محمد مهدی مظفری; بابک حاجی کریمی; کامیار کاوش. "بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران". , 10, 2, 1402, 37-53. doi: 10.22059/jut.2023.355874.1117
محمدلو, سعید, مظفری, محمد مهدی, حاجی کریمی, بابک, کاوش, کامیار. (1402). 'بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران', , 10(2), pp. 37-53. doi: 10.22059/jut.2023.355874.1117
محمدلو, سعید, مظفری, محمد مهدی, حاجی کریمی, بابک, کاوش, کامیار. بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران. , 1402; 10(2): 37-53. doi: 10.22059/jut.2023.355874.1117


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب