کرکه آبادی, حمیدرضا, عشایری, حسن, دلاور, علی, فرهنگی, علی اکبر. (1402). اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری. , 2(1), 47-85. doi: 10.22059/mmr.2023.359176.1047
حمیدرضا کرکه آبادی; حسن عشایری; علی دلاور; علی اکبر فرهنگی. "اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری". , 2, 1, 1402, 47-85. doi: 10.22059/mmr.2023.359176.1047
کرکه آبادی, حمیدرضا, عشایری, حسن, دلاور, علی, فرهنگی, علی اکبر. (1402). 'اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری', , 2(1), pp. 47-85. doi: 10.22059/mmr.2023.359176.1047
کرکه آبادی, حمیدرضا, عشایری, حسن, دلاور, علی, فرهنگی, علی اکبر. اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری. , 1402; 2(1): 47-85. doi: 10.22059/mmr.2023.359176.1047


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب