1.

هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه

صفحه 1-2
طاهر روشن دل اربطانی

2.

طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک

صفحه 3-31
سیدرضا حجازی؛ نادر سیدامیری؛ محمدسجاد شکوهی بیدهندی

3.

بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری

صفحه 32-46
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ راضیه تقدسی

4.

اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری

صفحه 47-85
حمیدرضا کرکه آبادی؛ حسن عشایری؛ علی دلاور؛ علی اکبر فرهنگی

5.

بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 86-109
شکراله مردانه؛ سید مهدی میرمهدی؛ فتانه یاراحمدی

6.

توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند

صفحه 110-136
محمد غفاری؛ سید محمدباقر جعفری؛ معراج اسماعیلی علی‌بانی؛ نیلوفر فلاحی

7.

کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس)

صفحه 137-155
سمیه لبافی؛ صانع محمدابراهیم‌زاده سپاسگزار؛ صمد سپاسگزار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب