مردانه, شکراله, میرمهدی, سید مهدی, یاراحمدی, فتانه. (1402). بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام). , 2(1), 86-109. doi: 10.22059/mmr.2023.364338.1057
شکراله مردانه; سید مهدی میرمهدی; فتانه یاراحمدی. "بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام)". , 2, 1, 1402, 86-109. doi: 10.22059/mmr.2023.364338.1057
مردانه, شکراله, میرمهدی, سید مهدی, یاراحمدی, فتانه. (1402). 'بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام)', , 2(1), pp. 86-109. doi: 10.22059/mmr.2023.364338.1057
مردانه, شکراله, میرمهدی, سید مهدی, یاراحمدی, فتانه. بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام). , 1402; 2(1): 86-109. doi: 10.22059/mmr.2023.364338.1057


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب