موسوی, سید نجم الدین. (1402). ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری. , 15(3), 554-576. doi: 10.22059/jibm.2022.345801.4412
سید نجم الدین موسوی. "ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری". , 15, 3, 1402, 554-576. doi: 10.22059/jibm.2022.345801.4412
موسوی, سید نجم الدین. (1402). 'ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری', , 15(3), pp. 554-576. doi: 10.22059/jibm.2022.345801.4412
موسوی, سید نجم الدین. ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری. , 1402; 15(3): 554-576. doi: 10.22059/jibm.2022.345801.4412


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب