1.

طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژی‌های بازاریابی

صفحه 389-480
طاهر روشندل اربطانی؛ بی‌تا بنی‌حسینیان؛ آرین قلی پور؛ طیبه عباسی

2.

شناسایی و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف‌کننده: رویکرد فراترکیب

صفحه 481-505
علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ صنم متقی

3.

ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب

صفحه 506-530
محمدرضا فلاح؛ علی حمیدی زاده

4.

ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش‌بنیان

صفحه 531-553
محمد باشکوه آجیرلو؛ نوید شفیعی؛ مهرداد ناصرپور

5.

ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری

صفحه 554-576
سید نجم الدین موسوی

6.

بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیت‌پذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسب‌وکارهای اشتراکی

صفحه 577-601
سید حبیب موسوی راشدی؛ وحید مکی زاده؛ اسماعیل حسن پور

7.

مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی

صفحه 602-621
فریبا رحمانی خرمی؛ حسین صفرزاده؛ سید کامران نوربخش

8.

بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا)

صفحه 622-645
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ مریم غیاث آبادی فراهانی؛ محمد صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب