اصلاحی, فاطمه, میراحمدی, سید محمد رضا, آقاجانی, مجتبی. (1403). شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی. , 16(1), 194-215. doi: 10.22059/jibm.2023.361030.4603
فاطمه اصلاحی; سید محمد رضا میراحمدی; مجتبی آقاجانی. "شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی". , 16, 1, 1403, 194-215. doi: 10.22059/jibm.2023.361030.4603
اصلاحی, فاطمه, میراحمدی, سید محمد رضا, آقاجانی, مجتبی. (1403). 'شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی', , 16(1), pp. 194-215. doi: 10.22059/jibm.2023.361030.4603
اصلاحی, فاطمه, میراحمدی, سید محمد رضا, آقاجانی, مجتبی. شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی. , 1403; 16(1): 194-215. doi: 10.22059/jibm.2023.361030.4603


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب