1.

بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین

صفحه 1-33
حسین نوروزی؛ بهاره اصانلو؛ علی صالح گوهری

2.

بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکت‌ها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی

صفحه 34-58
سهیلا محمدزاده ونستان؛ رحیم عابدی

3.

تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب‌وکارها به‌روش بیبلیومتریک

صفحه 59-86
رضا عباسی مبارک آبادی؛ امیر خانلری؛ نادر سیدامیری

4.

تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواسته‌های مشتریان و تعیین الگوی بهینه

صفحه 87-113
منوچهر قنبری؛ علی سبزعلی یمقانی؛ یوسف ربانی؛ کبری سبزعلی یمقانی

5.

شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی

صفحه 114-136
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ محمد غفاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی

6.

تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی

صفحه 137-166
رسول نصرت‌پناه؛ صمد بارانی؛ عارف اشرف‌زاده؛ غلامحسین آتشی

7.

تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد)

صفحه 167-193
میثم فخاریان؛ علی حسین زاده؛ هادی بستام

8.

شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی

صفحه 194-215
فاطمه اصلاحی؛ سید محمد رضا میراحمدی؛ مجتبی آقاجانی

9.

تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید

صفحه 216-237
هونیا قاسمی؛ رامین بشیر خداپرستی؛ هوشمند باقری قره بلاغ

10.

طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران

صفحه 238-261
شقایق صباغی؛ علیرضا روستا؛ فرزاد آسایش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب