حاجی زاده, زهرا, رجب پور, ابراهیم, احمدی, حیدر, اسماعیل پور, مجید. (1402). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر). , 15(4), 722-746. doi: 10.22059/jibm.2022.345250.4405
زهرا حاجی زاده; ابراهیم رجب پور; حیدر احمدی; مجید اسماعیل پور. "تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر)". , 15, 4, 1402, 722-746. doi: 10.22059/jibm.2022.345250.4405
حاجی زاده, زهرا, رجب پور, ابراهیم, احمدی, حیدر, اسماعیل پور, مجید. (1402). 'تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر)', , 15(4), pp. 722-746. doi: 10.22059/jibm.2022.345250.4405
حاجی زاده, زهرا, رجب پور, ابراهیم, احمدی, حیدر, اسماعیل پور, مجید. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر). , 1402; 15(4): 722-746. doi: 10.22059/jibm.2022.345250.4405


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب