زمانی, سمیه, شقاقی, مهدی, علیپور حافظی, مهدی, حاجی زین العابدینی, محسن. (1402). برنامه راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای کتاب الکترونیکی. , 57(3), 17-38. doi: 10.22059/jlib.2024.365531.1709
سمیه زمانی; مهدی شقاقی; مهدی علیپور حافظی; محسن حاجی زین العابدینی. "برنامه راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای کتاب الکترونیکی". , 57, 3, 1402, 17-38. doi: 10.22059/jlib.2024.365531.1709
زمانی, سمیه, شقاقی, مهدی, علیپور حافظی, مهدی, حاجی زین العابدینی, محسن. (1402). 'برنامه راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای کتاب الکترونیکی', , 57(3), pp. 17-38. doi: 10.22059/jlib.2024.365531.1709
زمانی, سمیه, شقاقی, مهدی, علیپور حافظی, مهدی, حاجی زین العابدینی, محسن. برنامه راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای کتاب الکترونیکی. , 1402; 57(3): 17-38. doi: 10.22059/jlib.2024.365531.1709


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب