1.

تبیین جامعه‌شناختی رابطۀ پایگاه اقتصادی- اجتماعی شهروندان ایرانی و مصرف کتاب

صفحه 1-16
اسماعیل افقهی؛ داریوش مطلبی

2.

برنامه راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای کتاب الکترونیکی

صفحه 17-38
سمیه زمانی؛ مهدی شقاقی؛ مهدی علیپور حافظی؛ محسن حاجی زین العابدینی

3.

بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر ابعاد توانمندسازی روان‌شناختی در سازمان‌های دانش‌محور ‌و ارائه الگوی مناسب و یکپارچه

صفحه 39-58
محمدصادق صادقی؛ محمد خندان؛ نادر نقشینه

4.

تبیین مؤلفه‌های خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی بر اساس معیارهای جامعه اطلاعاتی و ابعاد جهانی شدن با رویکرد نظریه داده‌بنیاد

صفحه 59-72
مهناز محسنی؛ سعید غفاری؛ مریم سلامی؛ محمود مرادی

5.

دلایل سلب اعتبار مقالات ایرانی‌ها: مرور نظام‌مند

صفحه 73-94
امیرحسین رجب زاده عصارها؛ سپیده فهیمی فر؛ نادر نقشینه

6.

پژوهش‌های حیطه امنیت اطلاعات در ایران: یک تحلیل علم‌سنجی

صفحه 95-113
یعقوب نوروزی؛ حمیدرضا رادفر؛ نیره جعفری فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب